Skip to content

1… 2… Telt !

Lej telt, gulv, lys mm. til din fest. Så let som "1… 2… Telt !"

Menu
  • Telt
  • Gulv
  • Borde
  • Stole
  • Højtalere
    • Generator
  • Lys
    • Lystæppe med 3.000 dioder
    • Kulørte lamper
    • Generator
  • Varmekanon
    • Generator
  • Kontakt

Kontakt

Ønsker du at forespørge på en dato eller har du spørgsmål til priser eller produkter er du velkommen til at kontakte mig. Jeg er tilgængelige når du har fri:

Find mig på facebook: facebook.com/12telt

Tlf: 4070 1090
Telefontider: Hverdage 16.30 – 18.00
(Nødtelefon døgnet rundt)

Mail: kontakt@12telt.dk – Åben døgnet rundt

 

Firma og bank-oplysninger

1 2 Telt er en del af Menuen.dk
CVR: 26148308
Bank: Spar Nord BANK A/S
Konto: 9286-1930134704
FIK: 81177953

MobilePay: 830406
MobilePay: 830406

Ofte stillede spørgsmål

Hvad koster levering og afhentning? (Det korte svar)

  Ja:    Nej:


Total pakning og kørsel:

 

Hvad koster levering og afhentning? (Det lange svar)

Pakning og levering i Aalborg, eller de første 10 km. fra mig (Frydendal, Aalborg) er inkluderet i teltlejen.
Km ud over 10 koster 14 kr./km. samlet for levering og afhentning.
Jeg tilbyder i udgangspunktet ikke kørsel længere end 45 km.

Eksempler (ved telt som del af bestilling):

Gug (5 km.):Kørsel er inkluderet i teltlejen
Frejlev (9 km.)Kørsel er inkluderet i teltlejen
Svenstrup (12 km.):2 km. á 14 kr. = 28 kr. i alt
Nibe (21 km.):11 km. á 14 kr. = 154 kr. i alt
Blokhus (43 km.):33 km. á 14 kr. = 462 kr. i alt

 

Kan jeg selv afhente og returnere?

Nej. Jeg skal – ufravigeligt – være med til at stille op og tage ned. Så tager jeg selvfølgelig udstyret med. For bedre at kunne levere “hele pakken”, udlejer jeg ikke ret meget af mit tilbehør uden telt.

 

Hvornår kommer du med teltet og hvornår henter du igen?

Lejer du teltet f.eks. til en fest om lørdagen, så kommer jeg allersenest med teltet fredag og henter det igen allertidsligst søndag.
Hvis der ikke er andre bookninger før næste weekend (og det er der sjældent) så aftaler vi bare en dag i løbet af ugen hvor det passer dig, mig og den forrige/efterfølgende kunde – typisk onsdag, så alle får så god tid til det hele som muligt.

 

Hvad nu hvis vi bliver nødt til at aflyse?

Når teltet reserveres betales 25% depositum. Herefter afviser jeg i sagens natur efterfølgende forespørgsler på den reserverede dato. Så hvis der aflyses refunderes beløbet ikke – men bookningen kan overdrages, hvis du kender nogen, der skal holde fest på den reserverede dag.
Er teltet stillet op (eller udstyr udleveret) betales det fulde beløb.

 

Hvem stiller teltet op? (og tager ned?)

Jeg kommer og hjælper med at stille op og med at tage ned – ufravigeligt.
Men det kræver mindst to personer, så du skal stille med mindst én hjælper – gerne to eller tre, så går det noget hurtigere.

 

Hvor lang tid tager det at stille op? (og tage ned?)

Det kommer selvfølgelig meget an på:
+ Hvor meget skal vi stille op? (Kun telt, eller også gulv, lys, borde, stole osv.)
+ Hvor langt skal vi bære det fra bilen?
+ Hvor mange hjælpere står klar?
Jeg regner med omkring 1½-2 timer til at stille op, og 1-1½ time til at tage ned.

 

Kommer du med en stor lastbil?

Nej, jeg kommer med en varebil og en trailer.

 

Hvordan med betaling?

25% depositum betales ved bookning, og udgør den endeligt indgåede aftale (jeg bekræfter med dato, adresse og hvilket udstyr der er reserveret)
Resterende leje betales senest ved lejens ophør (altså når vi tager teltet ned eller udstyret returneres).
Du kan betale kontant, kontooverførsel eller MobilePay.

1 2 Telt Logo

1… 2… Telt ! 2025 . Powered by WordPress